І - Проект
№ 2 называется «Ремісничий цех». Это – анализ исторического документа. В данном случае – Устава цеха прядильщиков льна.
ІІ - Как работать над этим проектом. Перечитать
§ 7
!!!
1).
–Внимательно (несколько раз) прочитать
сам Устав (я его даю в сокращённом варианте).
2)
– Суть работы ученика – выполнить тесты
по содержанию документа.
ІІІ - Оформление:
ДВА
листа. 1-й
лист – это титул, его следует оформить загодя (печатный, рисунок свой, форма прилагается). 2-й лист – это тестовые
задания. Они распечатываются, и на
печатном листе ученик своей рукой
обводит красной ручкой тот ответ,
который считает правильным. Скрепкой соединяются оба листа, и подаются на
проверку. (Они будут сохраняться в вашей папке, там у вас свободные файлы уже
имеются, у кого нет в папке файлов, эти два листа приносите в файле). Текст с
Уставом – не распечатывать, только читать.
ІV - Сроки.
Сдавать – в четверг – 1 ноября до 11-00 в кабинет №12.).
ИВТ
П О В Т О Р :
лист 1-й
Комунальний
заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради
Дніпропетровської області»
«Ремісничий цех»
Всесвітня
історія
Аналіз
історичного документу
робота учня 7-«Х» класу
ПІБ
Вчитель Танцерова І.В.
_________ (оцінка)
День
місяць рік
С А М И Т Е С Т Ы :
лист 2-й
Аналіз
історичного документу «Устав
цеху»
1. –
Які правила Статуту стосуються професійних
обв'язків- ______________, а які – морально-етичних вимог –
_________________ .
2. - Яка
мета другого пункту Статуту («предоставлять
свидетельства своей законнорождённости и честного имени во всех действиях своих»)
? а)-щоб не допускати у цех шахраїв і
ледарів б)- довести Патріциату міста лояльність
членів цеху в)-перебування у Цеху це
привілея і вона надається тільки гідним
г)-сприяти церковному
оформленню шлюбних відносин.
3. –
Сформулюй 3
причини, через які 4-й пункт Статуту вимагає від претндента на звання майстра
прожитии рік поза межами міста: а)- нехай стпробує вижити
самостійно без підтримки цеху б)-знизити конкуренцію
серед ремісників міста в)-практикуючи, набуде
досвід г)-перевірити силу волі у бідуваннях,
подорожуючи д)-подивитись світ,
показати себе є)-має переконатись у
перевагах перебування під захистом цеху
4. – Чому за пунктом 6-м сину майстра
дають пільгу? а)-корпоративна солідарність б)-взаємо підтримка майстер – майстра в)-факт несправедливості і соціальної нерівності г)-виріс у сім'ї майстра і змалку засвоїв
багато чого
5.
– Твоя думка з приводу вимог у пункті 9-му? а)-щоб не чинив перелюбу б)-щоб не витрачав час на залицяння в)-щоб гарантовано
народжувались діти і були спадкоємці г)-щоб церква не докоряла
6.
–Чого намагається
досягти цеховий Статут пунктами 11.
13. 24. 25 ? а)-щоб молодші члени цеху
були завжди під наглядом дорослих б)-сумісний відпочнок гарантував
порозуміння в колективі в)-переймати гарні
манери г)-згуртованості колективу
і чемності у взаєминах
7.
–
Я якої причини у Статуті встановлено правила 12
і 22 а)-щоб всі майстри були в рівних умовах б)-щоб не виникало сварок в)-щоб всі майстри були чесними г)-щоб не накладати багато штрафів
Комментариев нет:
Отправить комментарий