пятница, 26 октября 2018 г.

7-м классам - Проект №2 - "Ремесленный цех"

         І -  Проект № 2 называется «Ремісничий  цех». Это – анализ исторического документа. В данном случае – Устава цеха прядильщиков льна.
         ІІ - Как работать над этим проектом.   Перечитать § 7 !!!
1). –Внимательно (несколько раз) прочитать сам Устав (я его даю в сокращённом варианте).
2) – Суть работы ученика – выполнить тесты по содержанию документа.
        ІІІ -  Оформление: ДВА листа. 1-й лист – это титул, его следует оформить загодя (печатный, рисунок свой, форма прилагается). 2-й лист – это тестовые задания. Они распечатываются, и на печатном листе ученик своей рукой обводит красной ручкой тот ответ, который считает правильным. Скрепкой соединяются оба листа, и подаются на проверку. (Они будут сохраняться в вашей папке, там у вас свободные файлы уже имеются, у кого нет в папке файлов, эти два листа приносите в файле). Текст с Уставом – не распечатывать, только читать.
        ІV -  Сроки. Сдавать – в четверг – 1 ноября до 11-00  в кабинет №12.).  

ИВТ





П О В Т О Р :
лист 1-й

Комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5                     Тернівської міської ради Дніпропетровської області»




          «Ремісничий  цех»
Всесвітня історія

Аналіз   історичного  документу
робота учня 7-«Х» класу
ПІБ
Вчитель Танцерова І.В.
_________ (оцінка)

День місяць рік



С А М И     Т Е С Т Ы :
лист 2-й

Аналіз   історичного   документу «Устав цеху»

1.     Які правила Статуту стосуються професійних обв'язків- ______________,     а які – морально-етичних вимог – _________________ .

2.     Яка мета другого пункту Статутупредоставлять свидетельства своей законнорождённости и честного имени во всех действиях своих») ?  а)-щоб не допускати у цех шахраїв і ледарів   б)- довести Патріциату міста лояльність членів цеху    в)-перебування у Цеху це привілея і вона надається тільки гідним   г)-сприяти церковному оформленню шлюбних відносин.

3.     Сформулюй  3 причини, через які 4-й пункт Статуту вимагає від претндента на звання майстра прожитии рік поза межами міста: а)- нехай стпробує вижити самостійно без підтримки цеху   б)-знизити конкуренцію серед ремісників міста   в)-практикуючи, набуде досвід    г)-перевірити силу волі у бідуваннях, подорожуючи    д)-подивитись світ, показати себе   є)-має переконатись у перевагах перебування під захистом цеху

4.     Чому за пунктом 6-м сину майстра дають пільгу?    а)-корпоративна солідарність   б)-взаємо підтримка майстер – майстра    в)-факт несправедливості  і соціальної нерівності    г)-виріс у сім'ї майстра і змалку засвоїв багато чого

5.     Твоя думка з приводу вимог у пункті 9-му?    а)-щоб не чинив перелюбу    б)-щоб не витрачав час на залицяння    в)-щоб гарантовано народжувались діти і були спадкоємці     г)-щоб церква не докоряла

6.     Чого  намагається  досягти цеховий Статут пунктами 11.  13.  24.  25 ?           а)-щоб молодші члени цеху були завжди під наглядом дорослих   б)-сумісний відпочнок  гарантував  порозуміння в колективі   в)-переймати гарні манери   г)-згуртованості колективу і чемності у взаєминах

7.     Я якої причини у Статуті  встановлено правила  12  і  22    а)-щоб всі майстри були в рівних умовах   б)-щоб не виникало сварок   в)-щоб всі майстри були чесними   г)-щоб не накладати багато штрафів


  

Комментариев нет:

Отправить комментарий