вторник, 21 августа 2018 г.

РОДИТЕЛЯМ деток 7-х и 6-х классов!

С началом  учебного года, уважаемые!

         Наши дети стали взрослее и перешли на следующий уровень. Новые учебники, новые знания и более высокие требования.
         Какие учебные принадлежности нужны в этом году? – тетрадь (в клетку на минимум 36 страниц), атлас по истории, контурная карта, одна папка с файлами (12 штук), цветные карандаши, линейка. Учебники вы получили в школьной библиотеке.
        Требования к умениям, навыкам и знаниям наших с вами детей изложены в нормативном документе – «Учебная программа». Особенно важны её фрагменты -  Компетентнісний потенціал предмета и Предметні компетентності.
             Я привожу самые главные моменты:

Ключові компетентності:

1.     Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами
·        доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності
·        вести аргументовану дискусію на відповідну тематику;
·        читати і розуміти перекладені та адаптовані українською літературною мовою писемні джерела, авторські публікації на історичні й соціально-політичні теми;
2.    Математична компетентність
§  будувати логічні ланцюжки подій, вчинків;
§  використовувати статистичні матеріали у вивченні історії.
3.  Основні компетентності у природничих науках і технологіях
ü пояснювати та оцінювати вплив природного середовища на життя людини в окремі історичні періоди;
ü розкривати зміст і значення господарських, промислових, наукових і науково-технічних революцій, вплив на суспільне життя технологій, технічних винаходів і наукових теорій.
4.  Інформаційно-цифрова компетентність
Ø використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної  інформації, її нагромадження, перевірки і впорядкування;
Ø створювати вербальні й візуальні (графіки, діаграми, фільми) тексти, мультимедійні презентації та поширювати їх;
Ø (Навчальні ресурси: публікації на історичну, соціально-політичну тематику, електронні інформаційні ресурси, цифрові бібліотеки)
5.  Уміння вчитися впродовж життя
v     знаходити й опрацьовувати джерела історичної інформації;
v     критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід
v     відкритість до сталого самонавчання
6.  Ініціативність і підприємливість
§  реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.
7.  Соціальна та громадянська компетентності
§  критично аналізувати джерела
8.  Обізнаність та самовираження у сфері культури
·        образно мислити та уявляти; інтерпретувати твори мистецтва;
·        осмислювати твори мистецтва в історичному контексті;
              

              Обратите внимание на выделенное мною то самое главное, на что будут направлены все задания и, естественно, исходя из этого, будет осуществляться оценивание навыков, умений и уровень сформированности компетенций учеников.


Предметні компетентності:

Комплексним показником рівня історичної освіти є історична компетентність учнів, тобто здатність пізнавати минуле, заснована на знаннях, ціннісних орієнтирах і досвіді, набутих під час навчання. До елементів історичної компетентності належать:
1)    Хронологічна компетентність, тобто уміння орієнтуватися в історичному часі, встановлювати близькі та далекі причино-наслідкові зв’язки, розглядати суспільні явища в конкретно-історичних умовах, виявляти зміни і тяглість життя суспільства;
2)    Просторова компетентність – уміння орієнтуватися в історичному просторі та знаходити взаємозалежності в розвитку суспільства, господарства, культури і природного довкілля;
3)    Інформаційна компетентність – уміння працювати з джерелами історичної інформації, інтерпретувати зміст джерел, визначати їх надійність, виявляти і критично аналізувати розбіжності в позиціях авторів джерел;
4)    Логічна компетентність – уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу й пояснення історичних подій та явищ, ставити запитання та шукати відповіді, розуміти множинність трактувань минулого та зіставляти різні його інтерпретації;
5)    Аксіологічна компетентність – уміння формулювати оцінку історичних подій та історичних постатей, суголосну до цінностей та уявлень відповідного часу чи відповідної групи людей, осмислювати зв’язки між історією і сучасним життям.


                 Это требования Программы . Оценивание знаний и умений учащихся осуществляется, исходя из того – владеет тем или иным умением, навыком школьник и на каком уровне. Не стоит забывать также, что практическая часть Программы ребёнком  должна бать выполнена – это и все плановые контурне карты, и все, предусмотренные  планом учителя, творческие работы,  проекты, все тематические оценивания.


                  В моей практике – творческие задания давать детям загодя, о чём мы делаем запись в дневники. У детей всегда есть достаточно времени, чтобы успешно справиться с заданием. Компьютер и интернет нужен школьнику для саообразования и его следует использовать правильно .

                  На этом сайте я буду выкладывать все необходимые материалы для творческих заданий и практических работ наших с вами деток.

С новым Вас учбным годом!






Комментариев нет:

Отправить комментарий